zaterdag 26 november 2011

Laat het verleden los, hoe moeilijk dat ook is.....



Vier technieken om te vermijden dat oude herinneringen en patronen
zich blijven herhalen in het onderbewuste:
[   Ik hou van je.
o  Wanneer oude herinneringen zich blijven herhalen, zeg dan in stilte: “Ik hou van je, dierbare herinnering. Ik ben dankbaar voor de gelegenheid om je los te laten en mezelf vrij te maken.
o  Herinneringen blijven aanwezig totdat jij ze ontslaat.
o  ‘Ik hou van je’ kan ook toegepast worden als je niet bewust bent van problemen.
o  Gebruik deze techniek voortdurend.
[   Dank je.
o  Gebruik deze sleutel samen met ‘Ik hou van je’.
o  Gebruik ook voortdurend.
[   Blauw Zonnewater.
o  Drink veel blauw zonnewater. Water is een krachtige heler en zuivert alle systemen.
o  Neem een blauwe glazen fles, vul ze met water, sluit ze af met een kurk en zet ze een uur in de zon (of onder een gloeilamp).
o  Gebruik het om te drinken, te koken en te wassen.
o  Blauw zonnewater stopt de herhaling van oude patronen in het onderbewuste.
[   Aardbei en bosbes
o  Zowel vers als gedroogd helpen ze herinneringen en patronen los te laten.

2 opmerkingen:

  1. Het is in elk geval wel leuk.
    Herinneringen loslaten, die trekken je het diepe in.
    Groetjes Monique.

    BeantwoordenVerwijderen